سه‌شنبه ۱۳۹۲/۱۲/۰۶

غرضي، رئيس اسبق سازمان نظام مهندسي کشور:

مهندسان جوان کشور مي‌توانند معماري اسلامي را احيا کنند

مهندسان جوان کشور با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خود و با توليد علم و تکنولوژي مي‌توانند معماري اسلامي را احيا کنند.

 

رئيس اسبق سازمان نظام مهندسي کشور گفت: مهندسان جوان کشور با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي خود و با توليد علم و تکنولوژي مي‌توانند معماري اسلامي را احيا کنند.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ محمد غرضي در دهمين همايش شهر و سيماي شهري و پنجمين همايش ملي توسعه شهري با عنوان منظر تاريخي و فرهنگي شهر اسلامي که در سالن اجتماعات دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) با حضور مسوولان استاني و کشوري برگزار شد، افزود: مهندسان جوان ايراني بايد بتوانند با بهره‌گيري از  علم روز و تکنولوژي در صعنت ساختمان نوآوري ايجاد کنند چراکه توسعه علم و تکنولوژي از نيازهاي نسل جوان است.
وي با بيان اينکه اگر توسعه علم و تکنولوژي متوقف شود موفقيت در زندگي متوقف خواهد شد، گفت: جوانان با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي که دارند مي‌توانند معماري اسلامي را احيا کنند و با تحقق اين مهم ثروت ملي کشور را ارتقا دهند.
رئيس اسبق سازمان نظام مهندسي کشور بيان کرد: مهندسان ايراني بايد خودشان علم و تکنولوژي توليد کنند و نبايد در اين عرصه محتاج علم ديگران باشند.
غرضي با بيان اينکه امکانات بسياري در همه حوزه‌ها در ايران وجود دارد، گفت: تنها چيزي که مي‌تواند تورم موجود در جامعه را ريشه‌کن کند، توسعه تکنولوژي است و ما بايد تلاش کنيم با به‌کارگيري شيوه‌هاي صحيح به اين مهم دست يابيم.
وي اظهار کرد: مهندسان بايد بتوانند در عرصه صنعت ساختمان با فکر، ايده و ابتکار بتوانند توليدکننده مواد اوليه مصالح و طرح‌هاي جديد در حوزه ساختماني باشند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط