پاسخ به 777 درخواست شهروندان مبنی بر اخذ استعلامات به صورت الکترونیکی
در مهرماه 1403 شهرداری قزوین به 777 درخواست شهروندان، مبنی بر اخذ استعلامات پاسخ داده است.
به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ بیشترین استعلامات اخذ شده از شهرداری قزوین در منطقه سه با 241 درخواست بوده است.
گفتنی است؛ از اوایل سال جاری صدور استعلامات از شهرداری قزوین به صورت الکترونیکی و هوشمندسازی شده است و شهروندان میتوانند بدون مراجعه حضوری به شهرداری از طریق سامانه شهروندسپاری از خدمات الکترونیکی این مهم استفاده کنند و این اقدام در سال جاری به منظور تکریم ارباب رجوع و حذف حضور فیزیکی مراجعان صورت گرفت.
بر اساس این گزارش، همچنین در این مدت دستور تهیه 82 نقشه صادر شده است که بیشترین دستور تهیه نقشه در منطقه چهار با 28 مورد بوده است.