سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۳۰

دوره آموزشی تخصصی "دستورالعمل تشکیل پرونده‌های کمیسیون طرح تفصیلی" برگزار شد

دوره آموزشی تخصصی "دستورالعمل تشکیل پرونده‌های کمیسیون طرح تفصیلی" با حضور کارشناسان شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری قزوین برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ این دوره آموزشی با محوریت نحوه تشکیل کمیسیون ماده پنج، وظایف و اختیارات کمیسیون ماده پنج، مدت اعتبارات مصوبات کمیسیون ماده پنج، قوانین و دستورالعمل‌های ملاک عمل و روند کار، آشنایی با محدوده و حریم شهر و تشکیل کارگروه امورزیربنایی برگزار گردید.

بر اساس این گزارش؛ دستورالعمل پرونده‌های ارسالی به دبیرخانه کمیسیون ماده پنج، نحوه چک کردن مدارک ارسالی و کروکی درست و ملاک عمل کمیسیون ماده پنج از دیگر مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی  بود.

در این گزارش آمده است؛ روند اصلاح مدارک ارسالی به دبیرخانه و تسلط کارشناسان بر این مدارک، ضرورت ارائه اسناد مالکیت و چک کردن مالکیت متقاضیان و قانون منع فروش در پرونده‌های ارسالی نیز توسط مدرس این دوره آموزشی ارائه گردید.

همچنین در این دوره آموزشی تعدادی از اهم مصوبات کمیسیون ماده پنج مورد بررسی قرار گرفت و در انتهای جلسه پرسش و پاسخ توسط حاضرین در دوره برگزار شد و کارشناسان شهرسازی مناطق چهارگانه به ارائه پیشنهادات پرداختند.

پایان پیام

تصاویر مرتبط