سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۲۸

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین :

پیشرفت۶۰ درصدی فاز دو احداث پروژه سالن ورزشی ناحیه منفصل شهری مشعلدار

سید رضی مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از پیشرفت۶۰ درصدی فاز دو احداث پروژه سالن ورزشی ناحیه منفصل شهری مشعلدار ، با تأکید بر ضرورت توجه به حوزه ورزش و ارتقای سرانه های ورزشی درمنطقه یک از عملیات عمرانی فاز دو احداث سالن ورزشی در ناحیه منفصل شهری مشعلدار با 60%پیشرفت فیزیکی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی منطقه یک شهرداری قزوین؛ سید مهدی حاجی سید رضی گفت: امروزه توجه به امر ورزش به عنوان یک عنصر مهم تأثیرگذار در تمامی ابعاد جامعه مطرح است که در همین راستا و به منظور افزایش سطح آمادگی جسمانی و سلامت جامعه، ضرورت دارد در این حوزه اقدامات عمرانی صورت گیرد.

 

وی با اشاره به 40 درصد پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی فاز دو احداث سالن ورزشی در منطقه یک شهرداری، بیان داشت: با هدف افزایش سرانه های ورزشی و با توجه به پتانسیل و ظرفیتهای بالای ورزشی در این منطقه، عملیات عمرانی فاز دوم احداث سالن ورزشی در منطقه یک شهرداری در زمینی به مساحت 1876متر مربع و با اعتبار بیش از 160 میلیارد ریال آغاز شده است.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه این سالن ورزشی شامل بخشهایی چون ساختمان اداری، تاسیسات و نگهبانی و .... می باشد، تصریح کرد: این سالن ورزشی که شامل زمین بسکتبال، والیبال و فوتسال است به  مساحت 1400 متر مربع در حال احداث می باشد.        

      

 حاجی سید رضی درپایان هدف از احداث این سوله ورزشی را افزایش سرانه فضاهای ورزشی، تقسیم مساوی امکانات، ترغیب وتشویق جوانان به ورزش وپرکردن اوقات فراغت آنان عنوان کرد.

 

لازم به ذکر است، مدت اجرای فاز دوم این پروژه 9 ماه است ودر حال حاضر عملیات اجرایی این پروژه از ابتدای تیرماه سالجاری 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و عملیات سفت کاری این سالن در آینده نزدیک به پایان می رسد.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط