یکشنبه ۱۳۹۹/۰۹/۰۹

در هشت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه؛

میزان بازدید از ساخت و سازها رشد 14 درصدی داشته است

کارشناسان اداره نظارت بر عملکرد مهندسین ناظر معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین در هشت ماهه نخست سال جاری سه هزار و 516 مورد بازید از ساخت و سازهای سطح شهر و مناطق منفصل شهری داشته اند.

حمید ضیائی ، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود: بررسی های صورت گرفته نشان می دهد که میزان بازدید از ساخت و سازها در هشت ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه رشد 14 درصدی داشته است.
وی تصریح کرد: میزان بازدیدها در هشت ماهه نخست سال پیش سه هزار و 65 مورد بوده است.


ضیائی در بخش دیگری از گزارش عملکرد معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین به تعداد گزارش های  دریافتی  مهندسین ناظر اشاره کرد و افزود: در مدت هشت ماهه نخست سال جاری 5هزار و 293گزارش دریافت شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 14 درصدی داشته است .
سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین تعداد دستورات صادر شده جهت توقف پروژه های ساختمانی را در آبان ماه 326 مورد اعلام کرد و افزود: در مدت 8ماهه امسال 2هزار و65 پروژه به دلیل مغایرت فنی یا مغایرت فنی شهرسازی متوقف شده است .


وی در پایان با اشاره به ارسال 23پرونده در هشت ماهه امسال به شورای انتظامی تصریح کرد : در این مدت 103 مهندس ناظر نیز به دلیل تخلف به سازمان نظام مهندسین معرفی شده اند .

تصاویر مرتبط