شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۲

حمید ضیائی ، رییس دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین:

کلنگ احداث پارک کودک در منطقه 3 شهرداری به زمین زده خواهد شد

شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین برنامه های "هفته ملی کودک " را با اهدا کتاب به کودکان شهر قزوین در نواحی و مناطق کم برخوردار شهری آغاز کرد .

حمید ضیائی ،  رییس دبیرخانه شهر دوستدار کودک شهرداری قزوین با بیان خبر فوق افزود : شعار هفته ملی کودک امسال " آینده را باید ساخت " انتخاب شده است و شهرداری قزوین با توجه به شیوع بیماری کرونا و با رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی ، برنامه های مفرح و سرگرم کننده ای را برای کودکان شهر در این هفته اجرا خواهد کرد .

 وی با اشاره به افتتاح سرویس بهداشتی و اتاق مادر و کودک در بوستان ملی باراجین وآغاز به کار مرکز آموزش های شهروندی کودکان در این هفته ؛ تاکیدکرد : کلنگ احداث  پارک کودک در منطقه 3 شهرداری قزوین هم  به زمین زده خواهد شد.

ضیائی با اشاره به برگزاری مسابقه های مختلف برای کودکان در این هفته افزود:  تمامی این مسابقه ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد و کودکان باید جهت شرکت در این مسابقات مجازی ، آثار خود را از طریق شبکه های اجتماعی برای شهرداری قزوین ارسال نمایند .

این مقام مسوول در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری قزوین به پاس قدر دانی از زحمات شرکت کنندگان در مسابقات ، جوایزی ارزنده ای را به رسم یادبود به تمامی برگزیدگان تقدیم خواهد کرد .

تصاویر مرتبط