یکشنبه ۱۳۹۲/۱۰/۱۵

ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبر داد؛

تکميل نورپردازي المان‌هاي شهري قزوين تا پاياين سال جاري

تا پايان سال جاري، نورپردازي خلاقانه المان‌هاي شهري قزوين توسط سازمان زيباسازي شهرداري قزوين تکميل شده و زيبايي خاصي به ميادين مي‌بخشد.

 

ولايت: سعيد ميزاني، مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري قزوين گفت: تا پايان سال جاري، نورپردازي خلاقانه المان‌هاي شهري قزوين تکميل شده و زيبايي خاصي به ميادين مي‌بخشد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين و به نقل از روزنامه ولايت سعيد ميزاني افزود: در حال حاضر نورپردازي المان مينودر و المان قلم خيال در بوستان خبرنگار به اتمام رسيده است.
وي با اشاره به اينکه سياست سازمان، تکميل پروژه‌هاي نيمه تمام است، بيان کرد: المان‌هاي چوبي ميدان عارف، کتاب و ابر بهار در خيابان جانبازان و مجسمه ي شهيد بابايي نيز از جمله کارهايي است که نورپردازي آنها در دست اقدام است.
به گفته‌ي ميزاني تا پايان امسال با نورپردازي کليه ي المان هاي شهري روح و زيبايي خاصي را در ميادين شهر نظاره گر خواهيم بود.
وي همچنين در خصوص پروژه ي زيباسازي ميدان تهران قديم نيز گفت: پروژه ي عمراني اين ميدان تکميل شده و تنها کاشت فضاي سبز و نورپردازي آن باقيمانده که تا پايان امسال به اتمام مي رسد.
ميزاني در پاسخ به سوالي پيرامون جشنواره کاشي نگاره ها اظهار کرد: در حال حاضر کار اجرايي کاشي نگاره ها در 11 بدنه شهري به اتمام رسيده و منتظر داوري اين کارها هستيم.
وي تاکيد کرد: در هفته ي جاري کار قضاوت توسط داوران به انجام مي رسد و در گروه طراحي يک گروه و در خانه اجرا نيز سه گروه به عنوان برتر معرفي خواهند شد.
اين مسوول ادامه داد: در صورت اتمام داوري در طول اين هفته قرار است در هفته ي آتي طي يک برنامه اي گروه هاي برتر معرفي و به آنها جوايزي اعطا شود.
گفتني است؛ در پايان شهريورماه امسال تعداد 11 بدنه شهري بي هويت در قالب 11 گروه هنري که هر کدام سه عضو داشتند توسط کاشي هاي رنگارنگ پوشانده شدند و جان و رنگ تازه اي به کالبد شهرمان بخشيدند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط