چهارشنبه ۱۳۹۹/۰۵/۰۱

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین:

جلسات کمیسیون طرح تفصیلی به‌‌طور مستمر و منظم برگزار می‌شود

جلسات کمیسیون طرح تفصیلی، باهدف تسریع در رسیدگی به پرونده‌های متقاضیان ساخت و ساز در شهر قزوین و نواحی منفصل شهری، به صورت مستمر و منظم برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومي جلسات کمیسیون طرح تفصیلی، حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین با بیان اين مطلب، گفت: جلسات کمیسیون طرح تفصیلی با حضور معاون عمرانی استاندار، شهردار قزوین، مدیرکل راه و شهرسازی استان، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان، جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی و صنایع دستی برگزار می‌شود.

مقام عالی معاونت شهرسازی ومعماری شهرداری قزوین با اشاره به فعالیت دبیرخانه کمیسیون طرح تفصیلی در سه ماهه نخست سال جاری افزود: در سه ماهه نخست سال 99 تعداد 90 پرونده در این دبیرخانه به ثبت رسیده که تمامی آنها در کمیته فنی طرح تفصیلی و کمیسیون ماده پنج بررسی و منجر به صدور رای شده است. 

ضیائی با تاکید بر این مهم که تمام تلاش همکاران من در مجموعه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین جلب رضایت شهروندان است، اظهار کرد: اعضای کمیسیون طرح تفضیلی تمام تلاش خود را صرف می نمایند تا پرونده های وارده بر اساس قوانین موضوعه و دستورالعمل های صادره مورد بررسی قرار گرفته و آرای صادره بر اساس ضوابط جاری صادر شود. 

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین درپایان ضمن قدردانی از همکاری تمامی اعضا در برگزاری منظم و مستمرجلسات کمیسیون طرح تفصیلی، گفت: در نهمین جلسه این کمیسیون که در اولین روز مردادماه برگزارشد ، تعداد 17مورد پرونده مورد بررسی و اتخاذ تصمیم قرار گرفت. 

پايان پيام 

تصاویر مرتبط