دوشنبه ۱۳۹۹/۰۱/۱۸

ضیائی:

در سال گذشته 301 پرونده در کمیسیون ماده پنج بررسی شد

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، از بررسی 301 پرونده در کمیسیون ماده پنج در سال گذشته خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی گفت: در این مدت 11 جلسه کمیسیون ماده پنج و 28 جلسه کمیته فنی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: اخذ مصوبات کمیسیون ماده پنج و ابلاغ به مناطق سه گانه، اخذ مصوبات از کارگروه امور زیربنایی و ابلاغ به مناطق سه گانه، بروزرسانی نقشه های طرح تفصیلی در محیط  GIS، بروزرسانی اطلاعات و نقشه ها در سیستم شهرسازی سرا، بررسی مجموعه ضوابط و مقررات شهرسازی مرتبط با طرح تفصیلی شهر و برنامه، بررسی طرح های توسعه شهری ارسال شده توسط مشاوران مختلف از مهمترین اقدامات حوزه طرح تفصیلی در این مدت بود.

ضیائی ابلاغ طرح تفصیلی ناحیه منفصل شهری مشعلدار و خیرآباد، بررسی و ارائه طرح بلوار آیت الله خامنه ای در جلسات کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج و ابلاغ مدارک طراحی شهری، بهسازی و تجدید حیات محله بلاغی شهر قزوین توسط شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را از دیگر اقدامات حوزه طرح تفصیلی در  سال گذشته عنوان کرد.

این مقام مسئول ادامه داد: تدوین دفترچه مصوبات کمیسیون ماده پنچ سال 97، تهیه طرح جامع شهر و برنامه در محیط GIS، منطقه بندی جدید شهر و تهیه نقشه و ضوابط منطقه چهار شهر قزوین، تهیه نقشه حریم ماده صد، نهایی کردن طرح تفصیلی منطقه یک و ارسال آن به دبیرخانه و بررسی ضوابط بافت تاریخی شهر قزوین در جلسه کمیسیون ماده پنج از مهمترین اقدامات حوزه طرح تفصیلی در این مدت بود.

وی اضافه کرد: ارسال طرح اتصال مسیر کمربندی سبز به بلوار پیامبراعظم به اداره کل راه و شهرسازی جهت طرح در کمیسیون ماده پنج و ابلاغ طرح تفصیلی ناحیه منفصل شهری ناصرآباد به منطقه یک از دیگر اقدامات حوزه طرح تفصیلی در سال 98 بود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط