یکشنبه ۱۳۹۲/۰۵/۲۷

نظري‌پور، معاون شهردار قزوين خبر داد؛

افزايش سطح اشغال پلاک‌هاي بلوار مدرس از 60 به 80 درصد

در جلسه کميسيون طرح تفصيلي، افزايش سطح اشغال در پلاک‌هاي خيابان مدرس حد فاصل تقاطع بلوار مدرس با بوعلي تا تقاطع فلسطين از 60 به 80 درصد تصويب شد.

 

 

معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين گفت: در جلسه کميسيون طرح تفصيلي در 19تير 92 افزايش سطح اشغال در پلاک‌هاي خيابان مدرس حد فاصل تقاطع بلوار مدرس با بوعلي تا تقاطع فلسطين از 60 درصد به 80 درصد تصويب شد.
به گزارش روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري قزوين؛ فرزانه نظري پور افزود: با توجه به در خواست ساکنين اين خيابان و تقاضاي شهرداري منطقه دو و با عنايت به مذاکرات صورت گرفته شهرداري قزوين با دبيرخانه کميسيون طرح تفصيلي شهر قزوين و نظر به طرح جامع شهر در اين محور در خصوص افزايش سطح اشغال در همكف پلاك‌ها با كاربري تجاري محدوده تقاطع بلوار مدرس با بوعلي تا تقاطع فلسطين موضوع در کميسيون طرح تفصيلي 19تير 92 مطرح شد.
وي اضافه کرد: با احداث بنا در 3 طبقه مسکوني روي همکف تجاري به صورت 80 درصد ( 100درصد بدنه مشرف به بلوار در نصف عرض پلاك و 60 درصد پلاك مجاور ) و طبقات مسكوني به صورت 60 درصد سطح اشغال با رعايت موارد فني و شهرسازي و حقوق همسايگي با نظر شهرداري قزوين موافقت شد.
اين مقام مسوول افزود: متقاضيان مي توانند براي صدور پروانه در اين محدوده به شهرداري منطقه دو قزوين مراجعه کنند.
پايان پيام

 

 

تصاویر مرتبط