شنبه ۱۳۹۸/۰۹/۳۰

ضیائی:

همکاری‌های مشترک میان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شورای اجرایی شهر دوستدار کودک افزایش می‌یابد

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین و رئیس شورای اجرایی شهر دوستدار کودک از افزایش همکاری و تعامل با اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در زمینه های آموزشی، نشاط و سرگرمی، جشنواره‌ها و تبلیغات خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین برلزوم هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های متقابل تاکید کرد و گفت: برای توسعه فعالیت‌های کودکان و نوجوانان در شهر دوستدار کودک، همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضروری است.

وی در این زمینه گفت: همکاری کانون و شهرداری می‌تواند به توسعه فعالیت‌های حوزه‌ کودک و نوجوان که ریشه در تقویت انگیزه عمومی و مهارت‌های فردی و اجتماعی مخاطبان در مدت زمان طولانی دارد بیانجامد.

مژده اروجی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین در ادامه این نشست گفت: همکاری‌های فرهنگی و بهره‌مندی از امکانات بالقوه مشترک برای پیش‌برد اهداف متعالی بین این دو مجموعه ضروری است.

وی با اعلام آمادگی همکاری با شهر دوستدار کودک در راستای فراهم کردن زیرساخت‌های مورد نیاز اجتماعی، فرهنگی و شهرسازی برای شادی، آرامش و امنیت کودکان به عنوان شهروندان و سازندگان آینده شهر تاکید کرد.

گفتنی است در این نشست مشترک، فراهم کردن فضاهای تبلیغاتی برای همکاری های مشترک، هم افزایی جهت برگزاری کاروان شادی در اسفندماه با کامیونت‌ها و عروسک های غول پیکر، برگزاری جشنواره دورریختنی‌ها، فعالیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگروه‌های تخصصی شهر دوستدار کودک از جمله موضوعات مطرح شده بود که مورد تاکید قرار گرفت.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط