شنبه ۱۳۹۸/۰۶/۱۶

ضیائی:

در سال جاری بیش از هزار پروژه ساختمانی از سوی شهرداری قزوین متوقف شد

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از صدور دستور توقف هزار و 34 پروژه از سوی شهرداری به دلیل مغایرت فنی با ضوابط شهرسازی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی افزود: این میزان دستور صدور توقف پروژه در 5 ماه سال جاری صورت گرفته که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته 9 درصد افزایش داشته است.

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در ادامه از معرفی 58 مهندس ناظر به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در راستای ماده 35 در 5 ماهه  سال 98 خبر داد و گفت: همچنین در این مدت در سال جاری 79 پرونده به شورای انتظامی ارسال شده است.

این مقام مسئول نیز گفت: در مدت زمان یاد شده از سوی اداره نظارت بر ساخت و سازها و عملكرد مهندسين ناظر این معاونت 2 هزار و 20 بازدید از ساختمان‌های در حال ساخت صورت گرفته که نسبت به 5ماه مشابه سال قبل به میزان 17 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه در سال جاری با توجه به اهمیت کیفیت ساخت و سازها موضوع تخلفات ساختمانی با جدیت بیشتری پیگیری می‌شود، بیان کرد: تعداد دریافت گزارشات ناظران ساختمانی در 5 ماهه سال جاری 2 هزار و 861 مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.

پایان پیام.

 

تصاویر مرتبط