یکشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۲۷

نظري‌پور، معاون معماري و شهرسازي شهرداري قزوين:

اجرای طرح فاز یک پروژه سیتادیوم در بوستان باراجین قزوین بررسی شد

فرزانه نظري‌پور، معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين گفت: با توجه به اهمیت سرمایه گذاری در قزوین و اشتغال زایی بیشتر برای شهروندان جلسه کمیته راهبری پارک باراجین با محوریت بررسی طرح فاز یک پروژه سیتادیوم واقع در ضلع شمال تالار شهر با حضور مدیران شهری و سرمایه گذار برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي معاونت شهرسازي و معماري شهرداري قزوين؛ نظري‌پور درباره  مصوبات این نشست مشترک افزود: مقرر شد که در طراحی این پروژه از مباحث اقلیم شناسی با تاکید معماری قزوین و براساس مصوبات کمیسیون سیما و منظر شهری استفاده شود.

 وي اضافه کرد: در این جلسه به سرمایه گذار  پیشنهاد شد تا در طراحی این مجموعه که شامل هایپر مارکت، بازیگاه، رستوران و فود کورت است از کاربری های متنوع دیگر مانند پردیس سینمایی،سالن کنسرت،سالن کنفرانس و غیره جهت جذب گردشگران عبوری و استفاده شهروندان قزوینی استفاده کند.

نظری پور همچنین افزود: با توجه به اهمیت افزایش فضای سبز و ارتقاء زیبایی بصری مقرر شد که سرمایه گذار  با ایده های نوین نسبت به طراحی بام سبز اقدام کند.

وی بیان کرد: همچنین در این جلسه مقرر شد معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین بسته های پیشنهادی خود را برای استفاده حداکثری از فضای در نظر گرفته شده را به مشاور پروژه اعلام کنند.

پايان پيام

تصاویر مرتبط