دوشنبه ۱۳۹۷/۰۳/۲۱

صفری، شهردار قزوین :

مدیریت شهری قزوین به دنبال ارتقاء کیفیت و توسعه ساخت و ساز در شهر است

علی صفری، شهردار قزوین گفت: مدیریت شهری قزوین به دنبال ارتقاء کیفیت و توسعه ساخت و ساز در شهر است.

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قزوین؛ صفری در نشست هم اندیشی با سازندگان مسکن شهر قزوین که با محوریت بررسی راه کارهای مناسب در جهت ارتقاء کیفیت و رونق ساخت و سازها برگزار شد، افزود‌: شهروندانی که ساختمان زیبا و با کیفیت احداث کنند به طور قطعی از حمایت های تشویقی برخوردار خواهند شد.
وی بیان کرد‌: با برگزاری نشست‌های هم اندیشی می توانیم به راهکارهای بهتري برای ارتقاء کیفیت ساخت و ساز برسیم. 
شهردار قزوین با اشاره به وجود. هزار و 500 شغل در حوزه مسکن گفت: اگر صنعت ساخت و ساز رونق پیدا کند خدمات بهتری به شهروندان ارائه خواهد شد و اقتصاد پویا رونق خواهد یافت.
این مقام مسئول با تاکید بر ساخت و ساز در بافت فرسوده و اینکه 500هکتار بافت فرسوده در شهر قزوین وجود دارد، اظهار کرد: سیاست های تشویقی خوبی برای سازندگان مسکن در بافت فرسوده درنظر گرفته شده است تا شاهد رشد ساخت و ساز در اين بافت و بازآفرینی شهری باشیم.
شهردار قزوین با بیان اینکه برای حل مشکلات و رونق ساخت و ساز باید تعامل، همفکری و مشارکت وجود داشته باشد، گفت: امیدواریم قدم های سازنده برای سازندگی شهر و توسعه ساخت و ساز برداشته شود چراکه کیفیت ساخت و ساز در توسعه شهر بسیار مهم است.
وی با بیان این‌که 40 هزار واحد مسکونی خالی در استان وجود دارد، اعلام کرد: به جای کمیت ساخت و ساز باید به کیفیت آن فکر کنیم.
شهردار قزوین تصریح کرد : با توجه به سیاست تشویقی در بافت فرسوده و افزایش ٣۵٠ هکتار کاربری مسکونی در شمال شهر به زودی شاهد تعادل قیمت در بعضی از نقاط شهر خواهیم بود و افزایش قیمت زمین در بعضی از نقاط شهر موقتی است.
پایان پیام

تصاویر مرتبط