دوشنبه ۱۳۹۱/۰۷/۱۰

سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين خبرداد؛

پروژه زيباسازي ماه مهر و مدرسه در قزوين

پس از برگزاري موفق جشنواره نقاشي ديواري با رويكرد خوشنويسي و فرهنگ و تمدن شهر قزوين، اين سازمان پروژه زيباسازي «ماه مهر و مدرسه» را برگزار كرد.

سرپرست سازمان زيباسازي شهرداري قزوين اعلام كرد: پس از برگزاري موفق جشنواره نقاشي ديواري با رويكرد خوشنويسي و فرهنگ و تمدن شهر قزوين، اين سازمان پروژه زيباسازي «ماه مهر و مدرسه» را برگزار كرد. 

ميزاني  افزود: پس از برگزاري موفق جشنواره نقاشي ديواري با رويكرد خوشنويسي و فرهنگ و تمدن شهر قزوين، اين سازمان پروژه زيباسازي «ماه مهر و مدرسه» را برگزار كرد. اين پروژه همزمان با بازگشايي مدارس و با هدف افزايش روحيه دانش آموزان در ابتداي سال تحصيلي اجرا شده است.
در اجراي اين نقاشي‌ها با استفاده از رنگ‌هاي داراي كيفيت بالا، سعي در افزايش جلوه بصري و بالا بردن زمان ماندگاري بوده است. در اين پروژه تعداد پانزده نقاشي روي ديوارهاي مدارس سطح شهر در نواحي مختلف شهري، از قبيل محله راه آهن، خيابان‌هاي شهيد بابايي، نوروزيان، بلوار سعادت، نادري، غياث آباد، بلوار مدرس و... رونمايي شد.
شايان ذكر است كه در اين پروژه مدارسي كه ديوارهاي بيروني آنها نياز به شستشو داشت و داراي نماي مناسبي بودند بوسيله دستگاه واتربلاست شستشو شدند.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط