شنبه ۱۳۹۱/۰۵/۲۱

به منظور تكميل شبكه دسترسي هاي قزوين؛

طرح خيابان انصاري شرقي قزوين نهايي شد

پروژه طراحي بلوار شهيد انصاري شرقي توسط سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين به پايان رسيد و جهت اجرا در اختيار مديريت منطقه يك شهرداري قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومي سازمان خدمات طراحي شهرداري قزوين، محمد اسماعيل حافظي، مدير عامل اين سازمان با اعلام خبر فوق گفت: به منظور تكميل شبكه دسترسي هاي قزوين، شهرداري به تهيه طرحي اقدام کرد كه براساس آن خيابان شهيد انصاري از مقابل سر در دولتخانه صفوي به سمت شرق امتداد يابد.
حافظي با بيان اين که عرض اين مسير از خيابان باغ دبير تا امتداد خيابان هلال احمر حدود 26 متر و از خيابان هلال احمر تا خيابان شهدا 35 متر مي باشد، ادامه داد: طرح فاز يك اين پروژه در شهرداري منطقه يك به تصويب رسيد و جهت تصويب فاز دو در اختيار سازمان خدمات طراحي قرار گرفت.
وي در خصوص فاز دو اين پروژه گفت: اين فاز شامل بررسي پروفيل هاي طولي و عرضي، كدهاي ارتفاعي و چك كردن پروفيل هاي آن در محل به وسيله دوربين نقشه برداري و همچنين بررسي دفع آبهاي سطحي است كه هر بخش توسط متخصصان در اين زمينه ها مورد بررسي قرار گرفته و با توجه به اهميت پروژه با برگزاري جلسات متعدد، فاز دو پروژه به تصويب رسيد و در اختيار شهرداري منطقه يك قرار گرفت.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط