پنجشنبه ۱۳۹۵/۰۲/۰۹

نصرتي، شهردار قزوين:

توسعه شهر قزوين در دست مديران و کارشناسان شهرداري است

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت: توسعه و آباداني شهر در دست مديران و کارشناسان حوزه عمران، معماري و شهرسازي شهرداري است.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در جلسه اي مشترک با کارشناسان عمران، معماري و شهرسازي شهرداري افزود: وظيفه سياست گزاري، تعيين خط مشي و تصميم گيري و نظارت بر اجراي پروژه ها بر عهده مديران و کارشناسان اين حوزه هاست و بايد نهايت دقت و نظارت خود را بر پروژه هاي اجرايي در سطح شهر داشته باشند.

وي با اشاره به اينکه پروژه هاي اجرا شده توسط اين گروه از کارشناسان در سطح محلي و ناحيه اي از نگاه شهروندان مورد قضاوت قرار مي گيرد، عنوان کرد: مراحل طراحي، اجرا، نظارت و تحويل پروژه ها در محلات و نواحي بايد با تلاش مضاعف و نظارت بيش از پيش رصد شود تا از انجام پروژه هاي ضعيف جلوگيري به عمل آيد و حداکثر توان علمي و تجربي بايد صرف اجراي با کيفيت پروژه ها در راستاي رضايت مندي شهروندان شود.

شهردار قزوين افزود: در سالي به نام اقتصاد مقاومتي، اقدام و عمل، بايد پروژه هاي قوي اجرا شده در سطح شهر را با اقتدار و سرعت عمل پيش برد.

نصرتي افزود: کارشناسان بايد به عنوان ناظر پروژه هاي شهرداري نظارت بيشتري بر کار پيمانکاران شهرداري داشته باشند و پروژه هاي با کيفيت را از آنها تحويل بگيرند.

وي بر ضرورت برگزاري دوره هاي آموزشي تأکيد کرد و گفت: براي به روز شدن کارشناسان از نظر اطلاعات و بخشنامه ها، برگزاري کلاس هاي آموزشي ضروري است و بايد از اساتيد با تجربه در اين کلاس ها بهره برد.

نصرتي ادامه داد: هرکسي بايد تحولاتي را در نگرش و اقدامات خود ايجاد کند و در راستاي ايجاد شهري آرماني که به عنوان مقصد گردشگري در سطح ملي و بين المللي معرفي مي شود، گام بردارد.

وي در ادامه از طراحان پروژه هاي شهري خواست تا طرح هاي به روز، قابل اجرا و هنرمندانه اي ارائه دهند و کارشناسان عمراني با هماهنگي و همدلي براي اجراي پروژه ها به صورت حرفه اي و قوي تمام تلاش خود را به کار ببندند.

پايان پيام/

 

تصاویر مرتبط