شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۶

فدائی‌فر:

حفظ ایمنی حریق و امنیت مجتمع های تجاری در اولویت قرار دارد

نشست بررسی و اصلاح موارد ایمنی و حریق مجتمع تجاری خلیج فارس در راستای اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساحتمان با حضور سرپرست معاونت شهرسازی و معماری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی و مسئول شهرسازی منطقه دو شهرداری قزوین و مالک مجتمع تجاری خلیج فارس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ کیومرث فدائیفر سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری در این نشست با تاکید بر اهمیت رفع سریع نواقص ایمنی و حریق این مجتمع گفت: حفظ ایمنی حریق و امنیت در همه ابعاد در مجتمع های تجاری در راستای ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان در اولویت قرار دارد.

وی افزود: کاستی ها و مغایرت های مجتمع تجاری خلیج فارس در زمینه های فنی و معماری، آتش نشانی، ایمنی و حریق به مالک این مجتمع ابلاغ شده است و تا پایان ماه جاری مالک باید به اصلاحات موارد فوق و اخذ تائیدهای لازم از دستگاه های مربوطه اقدام کند.

این مقام مسئول اضافه کرد: این نشست پیرو بازدید کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها  و زیرساخت‌های شهری از مجتمع تجاری خلیج فارس واقع در تقاطع طالقانی و بلوار مدرس برگزار شده است.

فدائی‌فر بیان کرد: آخرین وضعیت ایمنی مجتمع تجاری خلیج فارس در راستای  بروزرسانی و کنترل دستورالعمل‌ها و قوانین مربوط به ایمنی و حریق در ساختمان‌های بلندمرتبه و ضوابط مناسب سازی مورد بررسی قرار گرفت و در آنیده نزدیک باید اصلاحات و رفع نواقص صورت گیرد.

پایان پیام. 

تصاویر مرتبط