یکشنبه ۱۳۹۴/۰۱/۳۰

نصرتي، شهردار قزوين:

پيشنهادات برتر براي تسريع در ارائه خدمات به شهروندان عملياتي مي‌شود

براي موفقيت در شهرداري و خدمات رساني بهتر به شهروندان بايد کارکنان با اتحاد و همدلي در کنار هم قرار گيرند و پيشنهاداتي که موجب تسريع در ارائه خدمات مي‌شود بايد سريع‌تر عملياتي شود.

 

مسعود نصرتي، شهردار قزوين گفت:براي موفقيت در شهرداري و خدمات رساني بهتر به شهروندان بايد کارکنان با اتحاد و همدلي در کنار هم قرار گيرند و پيشنهاداتي که موجب تسريع در ارائه خدمات مي‌شود بايد سريع‌تر عملياتي شود.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل شهرداري قزوين؛ نصرتي در ششمين جلسه هم انديشي با مديران و کارشناسان شهرداري قزوين با محوريت موضوع حذف موازي کاري ها در مجموعه شهري افزود: براي موفقيت در شهرداري و خدمات رساني بهينه به شهروندان بايد همه کارکنان در کنار هم باشند و از تمامي پتانسيل‌ها در اين راستا استفاده کنند.
وي بيان کرد: اگر بخواهيم در سيستم شهرداري موفق عمل کنيم بايد به اداره شهر احساس تعلق داشته باشيم و براي پيشبرد اهداف بايد پيشنهادات را به مرحله اجرا برسانيم.
نصرتي گفت: اتحاد و همدلي باعث توسعه شهر خواهد شد و بايد هوشمندانه در فراز و نشيب‌هاي مالي عمل کرد تا در اداره شهر موفق باشيم.
اين مقام مسوول بيان کرد: حذف موازي کارها در مجموعه مديريت شهري باعث کاهش زمان در ارائه خدمات و هزينه خواهد شد و اين رويکرد بايد يکي از شاخص ترين اقدامات مجموعه مديريت شهري باشد.
شهردار قزوين تاکيد کرد: براي مشارکت شهروندان در اداره شهر بايد از تمام ابزارها استفاده کرد تا بتوانيم در اداره شهر موفق تر عمل کنيم.
وي افزود: بايد از تجربيات موفق ساير شهرها براي اداره شهر استفاده کنيم و اين مهم کمک خوبي در توسعه شهر خواهد بود.
نصرتي در ادامه به حذف موازي کاري ها در مکاتبات اداري تاکيد و بيان کرد: بايد فرهنگ سازي شود تا در هر زماني که کاري به شخصي سپرده مي‌شود در موعد مقرر به پايان برساند و دائما به دنبال پيگيري انجام آن کار نباشيم.
در ادامه علي‌رضا خزائلي، معاون طرح و برنامه شهرداري قزوين گزارش کاري از روند نظام پيشنهادات شهرداري قزوين ارائه کرد و همچنين از پيشنهادات برتر مديران و کارشناسان شهرداري قزوين با اهداي لوح تقدير شد.
پايان پيام
 
 

 

تصاویر مرتبط