پنجشنبه ۱۳۹۳/۱۲/۲۱

نظري‎پور، معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين:

شهرداري قزوين با ارائه خدمات الکترونيکي به شهرداري نوين تبديل شده است

شهرداري قزوين با ارائه خدمات نوين الکترونيکي از شهرداري سنتي به شهرداري نوين تبديل شده است و در اين راستا ارائه خدمات به شهروندان با بيشترين سرعت و دقت و کمترين زمان صورت مي‌گيرد.

 

فرزانه نظريپور، معاون شهرسازي و معماري شهرداري قزوين گفت:شهرداري قزوين با ارائه خدمات نوين الکترونيکي از شهرداري سنتي به شهرداري نوين تبديل شده است و در اين راستا ارائه خدمات به شهروندان با بيشترين سرعت و دقت و کمترين زمان صورت مي‌گيرد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نظري‌پور در آئين رونمايي از خدمات الکترونيکي نوين شهرداري قزوين که با حضور مسوولان استاني و شهري به همت سازمان فاوا شهرداري قزوين برگزار شد، افزود: شهرداري قزوين توانست با ايجاد زيرساختهاي لازم خدمات خود را به صورت الکترونيکي به شهروندان ارائه کند و اکنون شاهد اين هستيم که شهرداري قزوين در ارائه خدمات الکترونيکي نوين در استان پيشتاز است.
وي بيان کرد: از سال 87 فعاليت شهرداري قزوين براي ايجاد زيرساخت‌هاي شهرداري الکترونيکي آغاز کرد و بعد از گذراندن مراحل اداري و کارشناسي اکنون نرمافزار شهرسازي براي ارائه خدمات به شهروندان به مرحله اجرا درآمده است.
نظري‌پور بيان کرد: در نرمافزار شهرسازي همه خدمات به صورت الکترونيکي با کمترين خطا ارائه مي‌شود و در ارائه خدمات سليقه شخصي دخالتي ندارد.
اين مقام مسوول گفت: همه مراحل فيزيکي براي انجام محاسبات در واحد شهرسازي به صورت مکانيزه انجام ميشود و کمترين خطا در اين زمينه وجود دارد.
وي بيان کرد: ضابطه پويا، دقت، شفافيت اطلاعات، رضايت مندي شهروندان از ويژگي هاي نرم افزار شهرسازي است.
نظري پور بيان کرد: سامانه يکپارچه شهرسازي سرا 8 اکنون داراي 32 سيستم از تشکيل پرونده تا صدور پروانه و گواهي است.
وي گفت: سامانه يکپارچه شهرسازي سرا 8 خودکارسازي بخش عمده فرآيندهاي صدور پروانه، پايانکار و پاسخگويي به استعلامات در شهرداري است.
اين مقام مسوول بيان کرد: نرم افزار يکپارچه شهرسازي در راستاي يکپارچه و مکانيزه کردن امور مربوط به شهرسازي، نوسازي و درآمد.... در شهرداري قزوين راه اندازي شده است.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط