چهارشنبه ۱۳۹۳/۱۱/۲۹

نظري پور، معاون معماري و شهرسازي شهرداري قزوين:

جشنواره عکس شهر و شهروند در قزوين برگزار شد

همزمان با برگزاري يازدهمين همايش شهر و سيماي شهري و ششمين همايش ملي توسعه شهري، جشنواره عکس شهر و شهروند در قزوين برگزار شد.

 

فرزانه نظري پور، معاون معماري و شهرسازي شهرداري قزوين گفت: همزمان با برگزاري يازدهمين همايش شهر و سيماي شهري و ششمين همايش ملي توسعه شهري جشنواره عکس شهر و شهروند برگزار شد.
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين‌الملل شهرداري قزوين؛ نظري پور در يازدهمين همايش شهر و سيماي شهري و ششمين همايش ملي توسعه شهري با محوريت توسعه شهر با مشارکت شهروندان که با حضور مسوولان استاني و شهري، اساتيد بين‌المللي و شخصيتهاي علمي و اجرايي کشور برگزار شد، افزود: جشنواره عکس با موضوع توسعه شهري، شعر خلاق، شهر هوشمند و مشارکت شهروندان در قزوين در دو بخش اصلي و ويژه برگزار شد.
وي اضافه کرد: بخش اصلي مربوط به عکس‌هاي گرفته شده با دوربين‌هاي عکاسي و حرفه‌اي بود و بخش فرعي يا ويژه اين جشنواره به عکس‌هايي اختصاص داشت که با دوربين‌هاي معمولي به ثبت رسيده بود.
معاون شهردار گفت: پس از ثبت و انتشار فراخوان جشنواره عکاسي، تعداد 450 اثر از 39 عکاس در شهرهاي مختلف کشور به جشنواره رسيد.
اين مقام مسوول گفت: با توجه به شرايط کيفي و مشخصات آثار ارسالي، 30 اثر با 14 عکاس با رأي داوران پذيرفته و براي چاپ و نمايش در بخش جنبي يازدهمين همايش شهر و سيماي شهري و ششمين همايش ملي توسعه شهري با عنوان توسعه شهر با مشارکت شهروندان انتخاب شد.
وي بيان کرد: تعداد آثار پذيرفته شده در بخش اصلي 18 قطعه و در بخش ويژه يا فرعي 12 مورد بود که به نمايش درآمده است.
نظري پور افزود: در حاشيه اين همايش دو نرم افزار جامع شهرسازي سازمان فاوا شهرداري قزوين رونمايي مي‌شود.
پايان پيام

 

تصاویر مرتبط