سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۶/۳۰

تقوی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین:

رویکرد مذهبی در راس برنامه‌های هفته ملی کودک باشد

مهری السادات تقوی، عضو شورای اسلامی شهر قزوین و رئیس کمیسیون شهرسازی، املاک و حقوقی شورای شهر تاکید کرد: رویکرد مذهبی در راس برنامه‌های هفته ملی کودک در شهر قزوین قرار گیرد.

به گزارش روابط عمومی شورای اجرایی شهر دوستدار کودک؛ تقوی در جلسه هم اندیشی در راستای برنامه‌ریزی برنامه‌های هفته ملی کودک در مهرماه سال جاری گفت: توجه به آموزش در حوزه کودکان یکی دیگر از محوری ترین برنامه‌های این هفته در سال جاری باشد.

وی با تاکید بر آسیب شناسی برنامه های انجام شده در زمینه کودک گفت: باید آسیب شناسی صورت گیرد که چرا با توجه به برنامه های جامع اجرا شده در زمینه کودک،  شهر قزوین به عنوان پایلوت شهر دوستدار کودک انتخاب نشده است.

تقوی با تاکید بر همکاری سایر دستگاه های استان در راستای پیشبرد اهداف شورای اجرایی شهر دوستدار کودک گفت: باید برنامه ریزی جدی برای آموزش های مدون و تاثیرگذار برای والدین و کودکان در این مجموعه صورت گیرد تا تعاملات اجتماعی و پرورش خلاقیت در کودکان ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: آموزش کودکان یک موضوع حیاتی و مهم است و آموزش کودکان از همان دوران کودکی باعث می‌شود تا به افراد مستقل تبدیل شوند و اگر آموزش کودکان در سنین پایین به درستی انجام شود آن‌ها در آینده از پس هر مشکلی بر می‌آیند.

این مقام مسئول ادامه داد: تغییر نام بوستان بانوان در حال احداث در منطقه یک شهرداری قزوین از برگریزان به مادر و کودک نباید فقط در حد یک تغییر نام باشد، بلکه باید بر اساس این نام همه نیازهای کودکان و مادران در این بوستان طراحی و ایده های ویژه برای کودکان در این بوستان در نظر گرفته شود.

وی بیان کرد: باید از ابزارهای تبلیغاتی سطح شهر برای برنامه های هفته ملی کودک استفاده شود.

پایان پیام

تصاویر مرتبط