سه‌شنبه ۱۴۰۰/۰۲/۲۸

فدائی‌فر:

بازدید کمیته ایمنی و حریق شهرداری قزوین از پاساژ علوی

کیومرث فدائی فر، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از بازدید کمیته ایمنی و حریق شهرداری قزوین از پاساژ علوی در راستای ارتقاء ارائه خدمات به شهروندان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ فدائی‌فر افزود: کارشناسان و نمایندگان حوزه معاونت شهرسازی و سازمان آتش نشانی در راستای تکمیل بازدیدهای گذشته کارگروه و کنترل دستورالعمل‌های ابلاغی به جهت رفع و تکمیل موارد مورد لزوم پروژه‌ها، بازدید از پاساژ علوی را دستور کار قرار دادند.

وی گفت: در راستای اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) و رعایت ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری با محوریت مناسب‌سازی محیط برای آسیب‌مندان، معلولان و سالمندان، آخرین وضعیت پاساژ علوی واقع در خیابان طالقانی مورد بازدید کمیته مشترک ایمنی و مناسب سازی فضاها  و زیرساخت های شهری قرار گرفت.   

این مقام مسئول گفت: کمیته ایمنی و حریق متشکل از مدیریت هماهنگی و نظارت بر ساخت و سازها، کارشناسان حوزه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و کارشناسان سازمان مدیریت بحران قزوین است.

وی اضافه کرد: انجام بازدیدهای مشترک کارشناسان معاونت شهرسازی و معماری به همراه کارشناسان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی از مجتمع‌ها و ساختمان‌های بلندمرتبه جهت اجرای مبحث سوم مقررات ملی ساختمان (ایمنی و حریق) به صورت دوره‌ای و مستمر از پروژه های در حال احداث و یا آماده بهره برداری با انواع کاربری های مسکونی،تجاری، اداری و آموزشی انجام و گزارش بازدید، موارد اصلاحی به مدیر و یا مالک پروژه جهت پیگیری موارد ابلاغ می‌شود.

پایان پیام.

تصاویر مرتبط