سه‌شنبه ۱۳۹۹/۰۷/۱۵

سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قزوین:

قبل از صدور پروانه ساختمانی هرگونه عملیات ساختمانی ممنوع است

حمید ضیائی ، سرپرست معاونت معماری و شهرسازی شهرداری قزوین گفت : قبل از صدور پروانه ساختمانی هرگونه عملیات ساختمانی مانند تخریب و یا گود برداری ممنوع است .

وی با اشاره به بخشنامه شماره 83 معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین تصریح کرد: دارندگان پروانه های ساختمانی موظفند زمان آغاز عملیات ساختمانی خود را با توجه به موقعیت مکانی آن به یکی از شهرداری های مناطق سه گانه شهرداری قزوین اطلاع رسانی کنند.

این مقام مسوول در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین تاکید کرد: در این راستا مهندسین ناظر نیز موظفند تمام مراحل عملیات ساختمانی، اعم از شروع تخریب بنای فرسوده، عملیات گود برداری، اتمام فونداسیون، اتمام اسکلت و سقف، اتمام سفت کاری، اتمام نازک کاری،اتمام اجرای عملیات تاسیسات برقی و مکانیکی و اتمام ساختمان را به صورت مستمر به شهرداری منطقه خود اعلام نمایند.

ضیائی در پایان با تاکید بر این که در عدم ارائه گزارش به موقع ویا تاخیر در ارائه آن از سوی مهندسین ناظر، تخلف محسوب می شود ، گفت: تمام تلاش این معاونت حفظ سرمایه های ملی با احداث بناهای ایمن و با رعایت  دقیق استانداردهای حوزه ساخت و سازهای شهری است .

 

تصاویر مرتبط