12/24/2024

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین خبر داد:

رسیدگی به 11 پرونده تخلف تاکسیرانان در سه ماهه سوم سالجاری

وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 11 مورد پرونده تخلفات تاکسیرانان در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه سوم سال 1403 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: بیشتر شکایات رسیده، در خصوص عدم رعایت نرخ مصوب، دریافت کرایه اضافه، برخورد نامناسب با مسافر و عدم رعایت شئونات اسلامی توسط رانندگان تاکسی است که به دقت در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وثوق نیا خاطرنشان شد: در هیئت انضباطی سازمان تاکسیرانی نمایندگان شهردار، شورای اسلامی شهر و نماینده تاکسیرانان عضویت دارند و پس از طرح پرونده و بررسی­های لازم، بر اساس کدهای تخلف، برخوردهای قانونی نظیر جریمه نقدی، توقیف خودرو و لغو پروانه فعالیت صورت می­گیرد.

وی ادامه داد: رانندگان تاکسی جزو اقشار زحمتکش و پرتلاش و نماد امانتداری در جامعه هستند و اگر تخلفی از سوی برخی از افراد شاغل در این صنف روی دهد، آن را نباید به تمامی اعضای این خانواده تعمیم داد. علاوه بر این، بحث رفتار و برخورد شایسته و پسندیده، یک ویژگی مثبت انسانی است که همگان ملزم به رعایت آن هستند. بر همین اساس، از شهروندان محترم تقاضا می­شود آنان نیز در برخورد با رانندگان تاکسی، اخلاق اسلامی و انسانی را مراعات کنند و حرمت این قشر زحمتکش را منظور دارند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی با ذکر این که علاوه بر رسیدگی به شکایت از تاکسیرانان به موارد تشویقی در این هیئت نیز رسیدگی می شود افزود: در بسیاری از موارد شهروندان با واحد رسیدگی به شکایات تماس می گیرند و به دلیل برخورد خوب و پسندیده، رعایت نرخ مصوب و نظافت و پاکیزگی خودرو خواستار تقدیر از تاکسیرانان می شوند.

وثوق نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان می­توانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133 و بازرسان سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.

پایان پیام

related images