در سه ماهه سوم سال جاری صورت گرفت:
رسیدگی به 54 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی
وثوق نیا مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از رسیدگی به 54 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی در سه ماهه سوم سال 1403 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین؛ محمد رضا وثوق نیا افزود: در پاییز سال جاری به 9 مورد تماس تلفنی شهروندان با سامانه 137 و 45 مورد تماس با سامانه پیامکی سازمان تاکسیانی رسیدگی و پاسخگویی شده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی یادآور شد: بیشتر شکایات رسیده،در خصوص عدم رعایت نرخ مصوب، دریافت کرایه اضافه، برخورد نامناسب با مسافر و عدم رعایت شئونات اسلامی بوده است که به دقت توسط سازمان تاکسیرانی مورد رسیدگی قرار گرفته است.
وثوق نیا در خاتمه خاطرنشان کرد: شهروندان میتوانند هر گونه شکایات، انتقادات، پیشنهادات و حتی تقدیر و تشکر خود از عملکرد تاکسیرانان را از طريق شماره تلفن 33848 داخلي 607، سامانه پیامکی سازمان تاکسیرانی به شماره 30007133، سامانه 137 و بازرسان سازمان تاکسیرانی مستقر در سطح شهر در میان بگذارند.
پایان پیام