9/18/2024

در ۵ ماهه ابتدایی سال صورت گرفت:

صدور ۷۹ پروانه ساختمانی در منطقه سه

مدیر منطقه سه شهرداری قزوین از صدور ۷۹ پروانه ساختمانی در مدت فروردین تا مرداد ماه امسال در سطح منطقه سه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه قزوین؛ علی پوریوسفی با اشاره به عملکرد واحد شهرسازی اظهار کرد: از فروردین تا مرداد امسال ۷۹ پروانه ساختمانی توسط واحد شهرسازی منطقه سه صادر و ۹ مورد نیز اصلاح گردیده است.

وی بیان کرد: در راستای اجرای قوانین و توسعه پایدار شهری، در این مدت ۹۲ مورد پایانکار ساختمانی در سطح منطقه صادر شده است.
به گفته مدیر منطقه سه شهرداری قزوین، براساس آمارها از فروردین تا مرداد ماه امسال، ۱۰۲ پایانکار آپارتمان نیز صادر شده که بیشترین تعداد ۵۵ مورد و مربوط به خرداد ماه می‌باشد.
پوریوسفی عنوان کرد: تایید ۱۷۱ نقشه، ۲۷ مورد دیوارکشی زمین‌های رها شده و مخروبه و همچنین ۹۷ مورد دستور تهیه نقشه از دیگر اقدامات واحد شهرسازی در مدت پنج ماه است.
وی تصریح کرد: بررسی و نظارت دقیق بر ضوابط شهرسازی و معماری طبق قوانین و مقررات و همچنین نظارت بر طرح جامع و تفصیلی شهر در منطقه از جمله وظایف واحد شهرسازی محسوب می‌شود.
مدیر منطقه سه شهرداری قزوین ادامه داد: در مدت مرداد ماه به منظور بررسی دقیق‌تر ۱۵۶ پرونده از واحد شهرسازی به کمیسیون ماده صد ارسال شده و ۱۱۶ مورد مکاتبه اداری نیز ثبت گردیده است.
انتهای پیام/

related images