9/16/2024

بهرامی دیر منطقه دو شهرداری قزوین :

انجام 28 مورد ملاقات مردمی در ناحیه شهیدبهشتی

بهرامی مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: 28 مورد ملاقات مردمی در ناحیه شهری شهیدبهشتی منطقه 2 شهرداری قزوین در مرداد ماه امسال انجام شده است.

به گزارش روابط عمومی منطقه 2 شهرداری قزوین؛ سلیمانی بهرامی با اشاره به این خبر اظهار کرد: در راستای تکریم ارباب رجوع و شنیدن مهمترین دغدغه‌ها، پیشنهادات و انتقادات شهروندان این منطقه، ملاقات های مردمی متعددی توسط اعضای شورای اسلامی شهر قزوین و مدیران این منطقه و ناحیه در ناحیه شهری شهیدبهشتی انجام شده است.

وی افزود: براساس همین سیاست و بنا بر آخرین آمار به ثبت رسیده در مرداد امسال بیش از 28 مورد ملاقات مردمی در ناحیه شهری شهید بهشتی انجام شده است.

این مسوول گفت: خوشبختانه این ملاقات های مردمی منجر به برطرف شدن مشکلات بسیاری از شهروندان شده و برای برطرف کردن برخی از این مشکلات به همراه اعضای شورای شهر بازدیدهای میدانی هم صورت گرفته است.

بهرامی اضافه کرد: پیگیری امورات شهری، بررسی مشکلات ناحیه، پیگیری برای ساخت و سازهای مختلف و غیره از مهمترین موضوعاتی هستند که شهروندان با مدیران منطقه در جریان گذاشته اند.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین اظهار کرد: البته شهروندان علاوه بر مراجعه حضوری می توانند مشکلات و مسایل خود را از روش های غیرحضوری منطقه دو شهرداری هم پیگیری کنند.

پایان پیام.

related images