5/8/2024

صالحی مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین:

اجرای مرحله نخست هوشمندسازی شبکه روشنایی بوستان ها

صالحی، مدیر عامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین از آغاز مرحله نخست هوشمندسازی شبکه روشنایی بوستان‌های شهر قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قزوین؛ محمد صالح صالحی افزود: بهینه کردن مصرف انرژی، مدیریت و کنترل از راه دور وضعیت روشنایی از مهمترین دستاوردهای اجرای طرح هوشمند سازی است.

وی به همکاری این سازمان با شرکت های فناور دانشگاه‌ آزاد اسلامی قزوین اشاره کرد و گفت: عملکرد این فناوری به نحوی است که به صورت لحظه‌ای وضعیت هر لامپ و یا میزان روشنایی محدوده مشخصی از بوستان برای دستگاه نظارت قابل بررسی و کنترل خواهد بود.

این مقام مسئول ادامه داد: به عنوان نمونه شناسایی نواقص فنی و رفع خاموشی‌ها در حداقل زمان ممکن انجام خواهد پذیرفت و این امکان فراهم خواهد شد تا طبق برنامه مشخص و یا به صورت موردی میزان روشنایی هر لامپ یا بخشی  از لامپ‌ها در بوستان های هدف را به مقدار مشخص کم یا زیاد کنند.

صالحی تصریح کرد: در حال حاضر اکثر بوستان های شهر قزوین به لامپ های فوق کم مصرف LED تجهیز شده و گام ارزشمند بعدی ادامه هوشمند سازی شبکه روشنایی بوستان ها و فضاهای سبز است.

 

انتهای پیام

related images