دوشنبه ۱۴۰۲/۰۸/۲۲

علمی معاون شهردار قزوین خبر داد:

آغاز برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری قزوین

علمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از آغاز دوره‌های آموزشی کارکنان شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری در راستای ارتقای سطح علمی و کیفیت عملکرد کارشناسان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ سید محمد علمی افزود: آموزش مباحث قوانین و مقررات شهرسازی، آموزش مباحث کمیسیون ماده 5، آموزش مباحث کنترل نقشه، آموزش مباحث کمیسیون ماده صد و آموزش مباحث عمومی در حوزه شهرسازی از سرفصل‌های دوره‌های آموزشی تخصصی است که در 5 جلسه برگزار خواهد شد.

 

وی بیان کرد:این دوره‌های آموزشی با توجه به ارزیابی کارکنان شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری بر اساس برگزاری آزمون آموزشی کارشناسان فنی و شهرسازی که در مهرماه سال جاری برگزار گردید، برنامه‌ریزی شده است.

 

 این مقام مسئول گفت: تدریس دوره‌های آموزشی بر عهده مدیران معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین است و به دلیل علاقه کارکنان دیگر حوزه‌های شهرداری به مباحث شهرسازی، این امکان فراهم شده است که کلیه کارکنان در این دوره‌های آموزشی  بتوانند از این آموزش‌ها بهره گیرند.

 

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره از کلاس‌ها برنامه ریزی بلند مدت و پرورش متخصصین در حوزه شهرسازی در جهت ارتقا کیفیت کاری کارکنان این حوزه است، گفت: در پایان گواهینامه تخصصی برای افراد شرکت کننده صادر خواهد شد و این دوره های آموزشی با هماهنگی واحد آموزش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شده است.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط