سه‌شنبه ۱۴۰۲/۰۸/۰۲

علمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین

رتبه های برتر آزمون آموزشی کارشناسان فنی و شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری قزوین اعلام شد

علمی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین از اعلام رتبه‌های برتر آزمون آموزشی کارشناسان فنی و شهرسازی مناطق چهارگانه شهرداری قزوین خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ سید محمد علمی با اعلام این که این آزمون روز دوشنبه 24مهر ماه سال جاری برگزار شد، گفت: این آزمون در راستای ارتقای سطح علمی و کیفیت عملکرد کارشناسان در مرکز آموزش علمی و کاربردی شهرداری قزوین و با همکاری واحد آموزش معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری قزوین برگزار شده بود.

 

وی با اعلام اینکه در این آزمون بیش از 45نفر از کارشناسان فنی و شهرسازی مناطق چهارگانه حضور داشتند، گفت: در این آزمون قاسم مافی از منطقه یک شهرداری قزوین، اکرم علی عسگری از منطقه دو شهرداری قزوین و کاوه طاهرخانی از منطقه چهار شهرداری قزوین حائز رتبه برتر شدند.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: این آزمون با محوریت‌های ماده صد، ماده پنج، ضوابط و مقررات عمومی و صدور پروانه و پایانکار در دو قالب تستی و تشریحی برگزار گردید.

 

وی اضافه کرد: این معاونت آزمون کارشناسان شهرسازی و معماری را با هدف آموزش موضوعات شهرسازی، ارزیابی سطح دانش فنی کارشناسان شهرسازی و معماری، توسعه ساختار علمی مجموعه و همچنین ارزیابی سطح افزایش آگاهی از آخرین تغییرات و بخشنامه های صادره برگزار کرده است.

 

علمی بیان کرد: آموزش سازمانی، از ارکان هر سازمان پویایی است، شهرداری قزوین هم به عنوان یکی از سازمان هایی که در استفاده از کارشناسان و افراد خبره پیشرو است، به دنبال آموزش سازمانی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: با برگزاری این آزمون روند شناسایی و بهره گیری از نیروهای متخصص در قالب برگزاری آزمون تسهیل می‌شود و کیفیت ارائه خدمات به شهروندان ارتقا پیدا می کند.

 

انتهای پیام/

تصاویر مرتبط